Thursday, September 30, 2010

AArrrrgghhh..sakit kepala...

Ya ampun...sejak aku dok kat opis PCSB ni..kje aku asik makan...makan..makan..mmg kaya ngn makan...kalo kat negara lain mati sebb kelaparan..kat cni..mati sebb kekenyangn...hahahah!!!

kepala aku ni sakit sgt arini...semalam ptg aku g bantai sup kaki ayam..bape mangkuk ntah...sampai tak ingt dunia..last2 sampai ke malam aku sendawa je...burrrrpppppp!!! Alhamdulillah....

Arini plak...aku baru je balik dr KL..bos wat makan2 n farewell tok 2 org staff PCSB...kat Restoran Al-Rashwa...sampai sesat2 kitorg carik restoran pak arab tu....
Sampai je kat restoran tu...aku order air Barbican Apple...sedappp owwwwhhh...
 
barbican
Air ni famous... Pastu..yg tak syok pasal restoran ni...lembap...uiiisshh..dekat 1/2 jam gak lah tunggu makanana...tapi bila sampai...sume tak abis makan..sebb banyak sgt..nanti aku upload lah...nasi dia yg banyak gile...10 org pun bole share 1 pinggan...kat atas tu ade ayam ngn kambing...makkk oiii...besaqqq selera pak arab ni erk...Pastu..kitorg makan roti arab dengn daging..ayam..sume panggang...daging dia mmg sedapppp la...pastu ader udang...satu pinggan udang dalam RM30..mahal gile...tapi nak wat camne...bos yg belanja..lalalalalal!! kami makan je la...tq so much bosss.....

And lastly...diorg serve mix fruits...aku time tu mmg dah kekenyangn tahap gaban....makan je la..pastu yg tak syok nye..pale aku jd pening banget ni...aduuhhh....dahla sakit pale semalam pasal makan kaki ayam tak abis lagi...ni plak...sakit lagik..sebb makan banyak sgt....betul2 sakit ni pale aku...

No comments:

Post a Comment